رپورتاژ آگهی چیست ؟

شنبه 24 اسفند 1398
13:24
شلفین

رپورتاژ آگهی چیست ؟

  • رپورتاژ آگهی چیست ؟

    رپورتاژ آگهی

    مدیران بازاریابی و وبمستران شرکت ها که برای بهبود رتبه سایت خود درگوگل بدنبال روش های جدید سئو و بهینه سازی سایت هستند ، پس از جستجو متوجه میشوند که سایت های آموزش سئو و متخصصین سئو رپورتاژ آگهی را به عنوان یکی از بهترین و جدید ترین تکنیک ها برای دستیابی به رتبه اول گوگل معرفی میکنند.

    به خبر تبلیغاتی گفته میشود که جهت معرفی خدمات و محصولات کسب و کار ها نوشته میشود و در سایت های خبری پربازدید منتشر میشود .

    رپورتاژ آگهی چه تاثیری در سئو و بهبود رتبه سایت در گوگل دارد؟ و چرا در تمام دنیا به عنوان یکی از موثرترین تکنیک ها برای بهبود رتبه سایت در جستجوی گوگل استفاده میشود؟

    چطور یکی از بهترین روش های بازاریابی آنلاین و برندینگ است که شرکت های مختلف برای کسب اعتبار بالاتر و جلب مشتری بیشتر استفاده میکنند ؟

    رپورتاژ یعنی چه ؟

    به معنی گزارش است که از کلمه ریپورت گرفته شده است ، repotrage یک کلمه فرانسوی است .

    رپورتاژ در حوزه تبلیغات اینترنتی و سئو سایت به عنوان یک گزارش یا مصاحبه برای معرفی برندها یا اشخاص در سایت های خبری مطرح شده است و بصورت یک حبر تبلیغاتی منتشر میشود.

    همچنین یکی از بهترین روش‌های تبلیغات اینترنتی و برندسازی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده میکنند و به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد میکنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه میکنند .

    درواقع رپورتاژ آگهی یک خبر تبلیغاتی است که در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری پربازدید منتشر میشود که شامل یک تیتر جذاب ، چند پاراگراف متن و عکس و هایپرلینک فالو میباشد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

رپورتاژ آگهي چيست ؟


برچسب ها: رپورتاژ , آگهی , چیست , ؟ ,
[ بازدید : 139 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

لایه باز اسکلت 3

دوشنبه 19 اسفند 1398
23:21
شلفین

فروشگاه پروژه - لایه باز اسکلت 3

  • فروشگاه پروژه - لایه باز اسکلت 3

    طرح لایه باز اسکلت برای استفاده در پروژه های گرافیکی


    تگ ها: ایکون اسکلت فتوشاپ photoshop لایه باز psd طرح پروژه

    توضیحات دمو: تصویر پروژه
    حجم دمو:773 کیلوبایت
    دانلود دمو

    نام: zahra
    ایمیل: zahrash1393@gmail.com
    مدرک تحصیلی:
    نام دانشگاه:
    رشته:
    جنسیت:
    تخصص:
    تاریخ تولد:
    رزومه:

    پروژه های دیگر کاربر


    مشاهده ی همه ی پروژه ها

    نام فایل توضیحات اندازه
    2.zip فایل پروژه 3 مگابایت

    حجم فایل های پروژه: 3 مگابایت
    نوع فایل:-
    سطح پروژه:-
    نوع پروژه:-


    تخصص های لازم: فتوشاپ photoshop

براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

لايه باز اسکلت 3


برچسب ها: لایه , باز , اسکلت , 3 ,
[ بازدید : 123 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چاپ بر روي چوب يک هنر امروزي و مباحث فني در اين نوع چاپ

سه شنبه 13 اسفند 1398
10:11
شلفین

چاپ بر روي چوب يک هنر امروزي و مباحث فني در اين نوع چاپ

چاپ روي چوب

چاپ چوب فرصتي براي تهيه هداياي متفاوت

خدمات چاپ روي چوب فرصتي ارزنده را در اختيار هنرمندان ، صاحبان فروشگاه هاي آنلاين ، ارائه دهندگان هداياي تبليغاتي و ساير متخصصان در زمينه گرافيک هاي سفارشي فراهم آورده است تا با افزودن پيام ها ، آرم هاي شرکت و ساير تصاوير بر روي اشياء چوبي درآمد زيادي کسب کنند.

کاربردهاي چاپ روي چوب

چاپ چوب براي ثابت نگه داشتن و ماندگاري طرح‌ها و تصاوير چاپ شده ‏روي انواع کاغذ و همچنين نمايش تصاوير و طرح ها بر روي سطوح و ديوارها به کار مي ‌رود. تصاوير چاپ روي چوب مي تواند خدماتي از قبيل عکاسي‌ها، آتليه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌هاي تبليغاتي و کليه اماکني که در آنها زيبايي بصري و کاربرد ‏تبليغي طرح و عکس چاپي اهميت دارد، استفاده مي‌شود.

تکنولوژي چاپ فلت بد با تکنيک يووي در چاپ روي چوب

تکنولوژي چاپ فلت بد با تکنيک يووي توانايي اجراي بهترين چاپ روي چوب را بر عهده دارد و تنها با ارائه طرح مد نظر به پرينتر، چاپ روي چوب و ام دي اف فراهم مي شود. همچنين توسط پرينترهاي مسطح فلت بد و يووي اين امکان را به کاربران مي دهد تا طرح هايي با الگوهاي پيچيده و متون برجسته را با پوشش مات و براق ايجاد کنند.

وضعيت قيمت چاپ روي چوب

قيمت بسيار مناسب، کيفيت بالا، سبک بودن و سادگي چاپ روي چوب سبب شده است استفاده از اين سبک به يکي از متداول‌ترين روش‌ها در زمينه چاپ ديجيتال تبديل شود.

ويژگي مثبت چاپ مستقيم روي چوب

تبديل سريع و آسان طرح هاي اوليه به محصول نهايي از ديگر ويژگي هاي مثبت چاپ مستقيم روي چوب مي باشد. بدين ترتيب اين امکان را در اختيار افراد گذاشته شده تا با شخصي سازي و توليد طرح هاي متنوع، محصولاتي مختص به خود داشته باشند.

عمليات چاپ بر روي چوب و ماندگاري اين نوع چاپ

جوهر توسط دستگاه فلت بد يووي به بافت چوب منتقل مي شود و به هيچ عنوان پاک نخواهد شد، حتي با آسودگي خاطر مي توانيد با دستمال خيس و يا نمدار سطح چاپ شده را پاک نماييد. ثبات رنگ و جوهر چاپ شده روي چوب و MDF حتي در هنگام چاپ چند لايه هم حفظ مي‌شود.

کاربردهاي ديگر چاپ روي چوب

از ديگر کاربردهاي چاپ روي چوب مي توان به :

  • ديوارپوش ها
  • قاب عکس شاسي
  • ماکت سازي
  • سرويس خواب
  • دکوراسيون و کليه مصنوعات چوبي اشاره کرد.

محدوديت هاي چاپ روي چوب

در روش چاپ روي چوب هيچ محدوديتي در نوع رنگ هاي درخواستي براي چاپ وجود نخواهد داشت به استثناي رنگ سفيد، چرا که جوهر اکوسالونت رنگ سفيد ندارد.

ادامه مطلب : چاپ روي چوب

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره با ما در تماس باشيد. ( شماره هاي تماس مجموعه 02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :


برچسب ها: چاپ , بر , روی , چوب , یک , هنر , امروزی , و , مباحث , فنی , در , این , نوع , چاپ ,
[ بازدید : 125 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود سريال قورباغه با لينک مستقيم از کافه فيلم

دوشنبه 12 اسفند 1398
19:10
شلفین

يکي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است که بخش شبکه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي کند که با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي کاربران ايفا مي کنند. يکي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت کافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها کمک زيادي به کاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي کند.

سايت cafefilm به محض اينکه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي کاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي که وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره کرد.

دانلود سريال قورباغه

همون سيدي براي اولين بار کارگرداني يک سريال خانگي را بر عهده گرفت . اين سريال با نام قورباغه است که در اوايل سال 99 از سايت cafefilm قابل دانلود است. فصل اول اين سريال در 15 قسمت توليد شده است که خبرهاي رسيده حاکي از بازي کردن بازيگراني چون نويد محمد زاده، صابر ابر، سحر دولتشاهي و فرشته حسيني براي بازي در اين سريال است.

embp_h5.jpg

دانلود سريال قورباغه با لينک مستقيم

https://cafefilms.ir/series/frog-series-first-season


[ بازدید : 158 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهترين سفرهايي که ميتوانيد امسال برويد تور کيش از تهران، تور مشهد هوايي و تور کرمان

شنبه 10 اسفند 1398
7:07
شلفین

بهترين سفرهايي که ميتوانيد امسال برويد تور کيش از تهران، تور مشهد هوايي و تور کرمان

بريم ببينيم مقاله اي که اخيرا در سايت خبرنامه دانشجويان منتشر شده و درباره بهترين سفر امسال که شامل تور کيش از تهران، تور مشهد هوايي و تورکرمان است صحبت ميکند، مطمئنا براتون جالب خواهد بود. تور هاي داخلي به شما اين فرصت را مي دهند تا با صرف کمترين هزينه انواع مناطق گردشگري را تماشا کنيد. منظره هايي که در ايران به عنوان مناطق گردشگري وجود دارند اغلب در سطح جهان بنام و معروف هستند. در ايران شما مي توانيد کويرها را تماشا کنيد، کوه ها و دره هاي شگفت انگيز را ملاقات کنيد و به بازديد از آبشارها و چشمه ها و جاذبه هاي تاريخي برويد.

آنچه در ايران به عنوان جاذبه هاي گردشگري نشسته است، تمام آنچه در جهان براي تماشا نياز است را خلاصه مي کند. اگر تمام عمر خود را صرف بازديد از جاذبه هاي ايران کنيد همواره منطقه اي جديد براي تماشا باقي مي ماند. تور هاي داخلي اين فرصت و اين تماشاي بي پايان را براي شما مهيا مي کنند. بنابر اين براي يک ماجراجويي حاضر شويد و در يک تور عالي شرکت کنيد تا تماشا آغاز شود. براي شروع در برنامه سفر حرفه اي تور کرمان، تور کيش از تهران و تور مشهد هايي امسال به عنوان جذاب ترين تور هاي داخلي در اختيار شما قرار دارند. براي انتخاب هر يک از اين تور هاي جذاب و يا شرکت در هر سه تور مي توانيد به هر شهر را به تفکيک جاذبه هاي آن بشناسيد.

تور

برنامه سفر امسال شما

تور هاي گردشگري که به مقصد شهرهاي زيباي ايران راهي مي شوند مي توانند برنامه سفر حرفه اي امسال شما را مهيا کنند. با حضور در يک تور گردشگري مي توانيد با يک برنامه ي حرفه اي براي بازديد از شهري که در مقصد داريد، راهي شويد. به اين ترتيب به منظور حضور در يک تور درجه يک گزينه هايي براي راهي شدن در اختيار شما قرار مي گيرد که به ترتيب مي شود سفر به کرمان، سفر به مشهد و سفر به کيش که هريک شيوه و ويژگي هاي خاص خود را دارند. در اين تور که به سمت کرمان مي روند فرصت بازديد از کلوت هاي جذاب را خواهيد داشت و در تور مشهد به زيارت حرم مي رويد و در سفر به کيش تمام تفريحات و سرگرمي هاي اين جزيره را تجربه مي کنيد. هر يک از اين شهرها علاوه بر جاذبه هاي تاريخي و مذهبي داراي جاذبه هاي گردشگري و تفريحي مدرن نيز هستند که با يک جستجوي ساده در اينترنت به آنها مي رسيد.

تور

تور کرمان و بازديد از کلوت ها

تور کرمان يکي از جذاب ترين تورهاي گردشگري است. در اين تور مي توانيد به بازديد از کلوت ها برويد. اين کلوت ها را در کوير لوت ملاقات مي کنيد که ساده اند، زيبا هستند و تماشاي انها آرامشي دل انگيز را در دل مي ريزد. در کوير که به کلوت ها مي رسيد انگار دست سازه هاي کودکي را مي بينيد که با شن هاي طلايي کوير خود را سرگرم کرده است. اما جذابيت کرمان تنها به کلوت هاي آن نيست. بازار سنتي کرمان جايي است که در آن سوغاتي ها و شيريني هاي مخصوص کرمان از جمله کلمپه هاي خوش عطر و خوش طعم را خريداري مي کنيد.

به علاوه مي توانيد از حمام وکيل، باغ شاهزاده ماهان و موزه هنرهاي معاصر اين شهر بازديد کنيد. توجه داشته باشيد که اگر سواي تور به سمت کوير لوت مي رويد انتظار برگشت به شهر را نداشته باشيد که هلاکت در انتظار شما است. سفر به کوير جز با گروه متخصص و يا فرد راه بلد ممکن نخواهد بود به اين ترتيب سفر به سمت کوير را تفريحي سرگرم کننده نبينيد بلکه سفري جذاب است که بايد با همراهي تور انجام پذيرد.

5o97_m10.jpg

تور

تور کيش از تهران و عکس گرفتن با کشتي يوناني ها

تور کيش از تهران يکي از تورهاي پرطرفدار در ميان گردشگران است. در اين تور گردشگري آنچه از بازي ها و سرگرمي هاي آبي و جزيره اي وجود دارد را تجربه مي کنيد. اين تور يکي از هيجان انگيزترين تور ها است که خاطره ي آن تا مدت ها در خانه اول ذهن شما باقي مي ماند. توجه داشته باشيد که در اين سرزمين زيبا علاوه بر جاذبه هاي مدرن و مراکز خريد، جاذبه هاي تاريخي نيز وجود دارند که البته در مقايسه با جاذبه هاي مدرن کيش طرفداران کمتري دارند. روستاي باغو قديمي ترين روستاي کيش است که مي توانيد در آن سبک زندگي مردمان اصيل اين جزيره را از نزديک تماشا کنيد. اين مردم در خانه هايي ساده زندگي مي کنند و دام دارند و بسيار نجيب و مهمان نواز هستند.

در اين روستا مي توانيد عسل و برخي فرآورده هاي محلي را خريداري کنيد. اما در کيش و در ميان انبوهي از مراکز خريد مدرن مي توانيد خريدي مفصل و عالي داشته باشيد. اما آنچه در کيش از آن بي نصيب نخواهيد ماند عکس گرفتن با کشتي به گل نشسته پرتغالي ها است. اين کشتي زيبا يک روز در اين جزيره به گل مي نشيند و علي رغم تلاش هاي متدوال پرتغالي ها براي بيرون کشيدن آن، تکان هم نمي خورد. به اين ترتيب پرتغالي ها مي روند و اين کشتي را براي کيش به يادگار مي گذارند. هنگام غروب آفتاب منظره اي زيبا را در کنار اين کشتي تماشاگر خواهيد بود که براي عکاسي بسيار مناسب است. براي سفر به کيش بهترين زمان فروردين تا اسفند هر سال است.

تور

تور مشهد هوايي و زيارت حرم مطهر امام رضا(ع)

تور مشهد هوايي براي هر ايراني يک فرصت عالي براي زيارت و تفريح و گردش است. شهر زيباي مشهد با جاذبه ها و سرگرمي هاي متنوعي که دارد براي هر گردشگر فرصتي مهيا مي کند تا با آنچه براي او جذاب تر است، سرگرم شود. همانطور که ديديد تور مشهد هوايي يکي از تور مشهد هوايي، تور کيش از تهران و تورکرمان سه مسافرت عالي در تورهاي داخلي است و تور کيش از تهران و تور کرمان از ديگر برنامه هاي سفر امسال شما خواهد بود. از جاذبه هاي زيارتي و مهم مشهد، حرم امام رضا(ع) است. اما جاذبه هاي طبيعي اين شهر عبارت مي شوند از کوه سنگي، درياچه چشمه سبز، هفت حوض، شانديز، طرقبه و باغ گياه شناسي ملي که هر يم محيطي باصفا و بسيار خوش آب و هوا دارند.

من که بشخصه از اين مقاله بسيار خوشم آمد، اطلاعات خوبي ميدهد تا بتوانيم انتخاب درستي از يک سفر داشته باشيم، مطمئنا انتخاب سفر طبق سليقه خيلي کار راحتي نيست بخصوص که اطلاعات کافي نداشته باشيم و اينجاست که يک آژانس مسافرتي متخصص ميتواند در اين مسله اطلاع رساني خوبي داشته باشد، برنامه مسافرتي امسال در کنار خانواده و يا سفرهاي مجردي ميتواند کامل و لذت بخش باشد.

اما اگر مي خواهيد بچه ها را سرگرم کنيد بهتر است آنها را به پارک علمي پروفسور بازيما ببريد و او را در پديده شانديز سرگرم کنيد. در شهر مشهد مي توانيد در انواع فروشگاه ها و بازارهاي جديد و قديمي مشغول خريد سوغاتي شويد که اغلب مي توانيد آنها را در اطراف حرم پيدا کنيد. براي شرکت در اين تور به فصل سفر نيز توجه داشته باشيد زيرا زمستان هاي مشهد سخت است ولي هميشه سفرهاي داخلي مثل کرمان و مشهد و کيش ديدني خواهند بود.

اينجاست که ميگويند بسيار سفر بايد کرد تا پخته شود خامي، هر شهري و هر سفري تجربه اي است متفاوت پس از خوش و لذت و يادگيري و مهمتر اينکه بعد از برگشت از يک مسافرت لذت بخش جسم و روحتان جلا پيدا کرده و آماده ميشويد براي پيشبرد اهداف زندگي روزمره و کاري خودتان. رزرو مسافرت دلخواهتان را زودتر شروع کنيد و تنوعي براي خودتان ايجاد کنيد.

منبع:

https://khandany.com/

https://www.tinn.ir/

http://iusnews.ir/


[ بازدید : 100 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تحصيل در آلمان يا تحصيل در فنلاند؟ کدام يک را انتخاب کنيم؟

سه شنبه 6 اسفند 1398
11:30
شلفین

تحصيل در آلمان يا تحصيل در فنلاند؟ کدام يک را انتخاب کنيم؟

حتما مي دانيد اين روزها مهاجرت تحصيلي به کشورهاي اروپايي، به يکي از آرزوهاي بسياري از جوانان تبديل شده است و تعداد بي شماري مي خواهند شانس خود را در کشوري ديگر امتحان کنند و دانشگاه هاي برتر دنيا را براي علم آموزي انتخاب نمايند.

نمي دانيم شما هم از همين دسته افراد هستيد و آرزوي تحصيل در دانشگاه هاي معتبر دنيا را داريد يا خير اما اگر شما هم جز همين افراد هستيد و مهاجرت تحصيلي را يکي از مناسب ترين مسيرهاي ممکن براي تغيير روند زندگي خود مي دانيد، پيشنهاد مي کنيم در اين گزارش با ما همراه باشيد تا در خصوص تحصيل در آلمان و همچنين تحصيل در فنلاند برايتان بيشتر صحبت کنيم.

تحصيل در آلمان

نگاهي به اطرافتان بندازيد، قطعا افرادي را پيدا مي کند که يا راهي آلمان شده اند يا مي خواهند به اين کشور بروند. اما علت اين امر چيست؟ بايد بگوييم آلمان يکي از کشورهاي مهاجر پذير به حساب مي آيد و سالانه هزاران نفر با مقاصد گوناگون، راهي اين کشور مي شوند. يکي از مهمترين دلايل جذب اين ميزان مهاجر، شرايط تحصيل در آلمان است که سبب شده دانشجويان بسياري خود را به اين کشور برسانند و براي تحصيل در اين کشور، اقدام کنند.

بايد تاکيد کنيم که آلمان کشوري است که از نظر تحصيل، در رتبه هاي برتر جهاني قرار دارد و امکانات بسيار ويژه اي براي دانشجويان در نظر مي گيرد. همچنين بايد بدانيد که تحصيل رايگان در آلمان امري طبيعي است و اين مهم يکي از اصلي ترين دلايل انتخاب اين کشور توسط مهاجرين محسوب مي شود زيرا ديگر نيازي نيست نگران پرداخت هزينه تحصيل خود باشند يا براي دريافت بورسيه مدت ها زمان بگذارند و تلاش کنند.

تحصيل در آلمان به زبان انگليسي يا آلماني؟

کافي است با افرادي که به دنبال يادگيري زبان آلماني رفته اند، صحبت کنيد و در خصوص اين زبان از آنها بپرسيد. مي دانيد چه اتفاقي رخ مي دهد؟ بايد بگوييم احتمالا ميبايست چند دقيقه اي را براي شنيدن غر آنها تحمل کنيد زيرا عموما از سختي و عدم جذابيت اين زبان گله مي کنند و ناراحت هستند.

اما نکته مهم اين است که دانشگاه هاي آلمان هم به زبان آلماني تدريس مي کنند و هم به زبان انگليسي و شما مي توانيد به راحتي يکي از اين دو را که بيشتر دوست داريد انتخاب کرده و زحمت خيلي زيادي براي يادگيري زبان آلماني به خود ندهيد.

اگر قصد تحصيل در مقطع کارشناسي ارشد را داريد، بايد بگوييم شما نياز به مدرک آيلتس 6 يا مدرک زبان آلماني B2 را داريد و اگر نتوانيد يکي از اين دو را در اختيار بگيريد، پذيرش دانشگاهي شما با چالش رو به رو مي شود.

شرايط تحصيل در آلمان

معدل شما براي دريافت پذيرش در دانشگاه هاي آلمان يک امر بسيار مهم است. در واقع شما اگر مي خواهيد براي مقطع فوق ليسانس به کشور آلمان برويد، بايد بدانيد معدل مدرک ليسانس شما ميبايست بيش از 15.10 باشد. البته اين امر براي دانشگاه ها و رشته هايي است که به زبان انگيسي ارائه مي شوند و شما براي رشته هاي آلماني زبان، مي توانيد با معدل 13 نيز اقدام کنيد. براي دريافت اطلاعات بيشتر در اين زمينه مي توانيد به سايت موسسه دانش گستر کوه نور مراجعه کنيد.

شرايط دريافت ويزاي تحصيلي در آلمان

نيازي نيست که تاکيد کنيم قبل از رفتن به آلمان بايد ويزا تهيه کنيد! پس مدارک زير را براي گرفتن ويزا آماده نماييد:

  • پاسپورت با اعتبار بيش از 6 ماه به همراه دو نسخه کپي
  • مدرک پذيرش تحصيلي در آلمان
  • گواهي پايان دوره متوسطه همراه با ترجمه رسمي به زبان آلماني
  • گواهي پايان دوره پيش دانشگاهي همراه با ترجمه رسمي به زبان آلماني
  • گواهي پايان دوره کارشناسي براي متقاضيان مقطع ارشد به همراه ترجمه به زبان آلماني
  • گواهي پايان دوره کارشناسي ارشد براي متقاضيان مقطع دکتري به همراه ترجمه به زبان آلماني
  • فرم تکميل شده درخواست ويزا
  • عکس پاسپورتي رنگي
  • اصل شناسنامه به همراه دو نسخه کپي
  • گواهي توانايي و پشتيباني مالي
  • مدارک سوابق تحصيلي
  • هزينه صدور رواديد به ارزش 80 يورو
  • انگيزه نامه
  • رزومه تحصيلي

مزاياي تحصيل در آلمان چيست؟

تحصيل در کشور آلمان مزاياي بي شماري دارد. نمونه هايي از آن عبارتند از:

  1. تحصيل رايگان در آلمان اگر رشته و دانشگاه به زبان آلماني باشند
  2. توانايي تحصيل به زبان انگليسي
  3. حضور در دانشگاه هاي معتبر جهان
  4. امکان کار همراه با تحصيل
  5. تحصيل در رشته هاي متنوع و گوناگون
  6. امکان دريافت اقامت دائم و همچنين پاسپورت آلماني پس از فارغ التحصيلي

تحصيل در فنلاند

نيازي به گفتن نيست که فنلاند يکي از مرفه ترين کشورهاي اروپايي است که با استفاده از برترين سيستم هاي آموزشي، در رتبه معتبرترين گزينه هاي تحصيل براي دانشجويان به حساب مي آيد. مهمترين ويژگي تحصيل در فنلاند اين است که شما در کشور فنلاند مي توانيد در بيش از 100 رشته به تحصيل بپردازيد و مدرکي معتبر از دانشگاهي معتبر به دست آوريد.

لازم است بدانيد تحصيل در فنلاند را مي توانيد به زبان انگيسي پيش ببريد و از بورسيه هاي تحصيلي اين کشور در مقاطع کارشناسي ارشد و دکتري نيز بهره مند شويد.

هزينه تحصيل در فنلاند

مي دانيم براي ما ايراني ها قانون بدي به حساب مي آيد اما بايد بگوييم بر اساس قانون کشور فنلاند، مهاجرين و اتباع خارج از اتحاديه اروپا ميبايست جهت تحصيل در فنلاند، هزينه پرداخت کنند. اين هزينه چيزي بالغ بر 4 هزار الي 18 هزار يورو است که به صورت سالانه ميبايست توسط دانشجويان پرداخت شود.

اما نکته مثبت اين قانون براي ما آن است که اين امتياز را به ما داده تا به مدت 25 ساعت در هفته کار کنيم و درآمد داشته باشيم. البته بايد گفت اين زمان در دوران تعطيلات تا 40 ساعت افزايش ميابد.

از سوي ديگر دانشجوياني که در کشور فنلاند فارغ التحصيل شده اند، مي توانند ويزاي خود را به مدت يک سال تمديد کرده و در جست و جوي کار باشند و در نهايت پس از يافتن کار، مجددا ويزاي خود را براي مدت طولاني تري تمديد نمايند.

موسسه دانش گستر کوه نور

اگر قصد داريد در کشورهاي اروپايي چون آلمان و فنلاند درس بخوانيد، مي توانيد از موسسه دانش گستر کوه نور کمک بگيريد. اين موسسه با کسب مجوز از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و با بيش از يک دهه فعاليت، مي تواند همراه شما باشد تا علاوه بر ارتقا سطح زبان خود، روند دريافت ويزاي خود را تسريع ببخشيد.


[ بازدید : 129 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود رايگان تحقیق با موضوع Access

سه شنبه 6 اسفند 1398
10:47
شلفین

تحقیق با موضوع Access

  • تحقیق با موضوع Access
    تحقیق با موضوع Accessدسته: کامپیوتر و IT
    بازدید: 3 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 76 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 25

    تحقیق با موضوعAccess 25صفحه قالب ورد قابل ویرایش

    قیمت فایل فقط 24,200 تومان

    خرید

    توضیحات:

    تحقیق با موضوعAccess

    25صفحه قالب ورد قابل ویرایش

    تحقیق با موضوعAccess

    25صفحه قالب ورد قابل ویرایش

    بخشی ازمتن:

    تعریف كلی از اكسسAccess

    اكسس ابزاری برای تولید بانكهای اطلاعاتی رابطه ای است. بانكهای اطلاعاتی امكان گردآوری انواع اطلاعات را برای ذخیره ‌سازی ،جستجو و بازیابی فراهم می‌كند.

    اجزا بانك اطلاعاتی اكسس عبارتند از:

    DataBase:

    1. Table

    2. Query

    3. Form

    4. Report

    5. Macros

    6. Modules

    • ‏‏Table :(جدول ) هر جدول برای نگهداری داده‌های خام بانك اطلاعاتی است.داده‌ها را شما در جدول وارد می‌كنید.جداول سپس این داده‌ها را به شكل سطرها و ستونهایی سازماندهی میكند.

    • Query :هر پرس و جو برای استخراج اطلاعات مورد نظر از یك بانك اطلاعاتی مورد استفاده قرار می‌گیردهر پرس و جو می‌تواند گروهی از ركوردها را كه شرایط خاص دارا هستند انتخاب كند.پرس و جوها را می‌توان بر اساس جداول یا پرس و جوهای دیگر اماده نمود. با استفاده از پزس‌وجوها می‌توان ركوردهای بانك اطلاعاتی را انتخاب كرد، تغییر داد و یا حذف نمود.

    • Form :متداولترین روش استفاده از فرمها،برای ورود و نمایش داده‌ها است.

    • Report :گزارش ها می‌توانند بر اساس جدول ،پرس‌وجوها باشند ،قابلیت گزارش چاپ داده‌ها می‌باشدگزارشها را می‌توان بر اساس چند جدول و پرس‌وجو تهیه نمود تا رابطه بین داده‌ها را نشان داد.

    • Macro :ماكروها به خودكار كردن كارهای تكراری ،بدون نوشتن برنامه‌های پیچیده یا فراگیری یك زبان برنامه نویسی ، یاری می‌كند، در واقع ماكروها یكسری قابلیت‌هایی هستند كه امكان سریع سازی را فراهم می‌سازند.

    • Modules : محیط بسیار قوی و با كیفیت برای برنامه‌نویسی محاسبات و عملیات پیچیده روی سیستم بانك اطلاعاتی.

    تكنیك‌های كار در اكسس

    الف ‌- تعریف دادهData :

    قهرست برخی ازمطالب:

    Access

    فصل اول

    مقدمه

    تعریف كلی از اكسسAccess

    تكنیك‌های كار در اكسس

    Blank Database

    طراحی جدولTable

    قواعد نامگذاری فیلدها

    Table Wizard

    فصل دوم

    آشنایی با خصوصیات فیلدها در محیط طراحی

    Date/Time

    Yes/No

    انواع عملگرها

    Edit روی محیط Design

    فصل سوم

    آشنایی با تنظیم خصوصیات محیط ورود دادهData sheet View

    ادامه تنظیم خصوصیات محیط ورود داده

    انواع فیلترها

    طرز ایجاد Relationship

    قیمت فایل فقط 24,200 تومان

    خرید

    برچسب ها : تحقیق با موضوع Access

براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

دانلود رايگان تحقيق با موضوع Access


برچسب ها: دانلود , رایگان , , تحقیق , با , موضوع , Access ,
[ بازدید : 134 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تامين وفروش انواع ميزوصندلي به قيمت جزيي

دوشنبه 5 اسفند 1398
7:47
شلفین

گروه توليدي مدرن با 15 سابقه توليد بصورت تخصصي درزمينه توليد ميزوصندلي مي باشد.ما با بهترين متريال جديدترين مدلهاي ميزوصندلي ناهارخوري روز دنيا را با بهترين قيمت توليد مي کنيم تمام کارهاي ما داراي 3 سال ضمانت بي قيدوشرط مي باشد ما توليد کننده صندلي هاي فايبرگلاس مي باشيم

که هميم مدلهاي صندلي فايبرگلاس را باپارچه هم روکش مي کنيم مدل پايه صندلي پايه ايفلي مي باشد که اين نوع پايه محبوبترين پايه درجهان مي باشد براي توليد پايه ازچوب راش گرجستان استفاده مي کنيم چوب راش گرجستان يکي ازمحکم ترين چوب ها مي باشد که درتوليد ميزوصندلي از آن استفاده مي شود بدنه صندلي هاي ناهارخوري ازمواددرجه يک فايبرگلاس استفاده مي شود که قابل شستشو مي باشد اکثر مدلهاي ما داراي رنگبندي متنوعي مي باشند ازلحاظ استحکام بدنه صندلي ها انعطاف پذير مي باشند وهمين انعطاف پذيري حس آرامش وراحتي ميدهد وتحمل وزن تا 300 کيلوگرم را دارد ما حدود بيست مدل صندلي توليد مي کنيم که شامل صندلي آشپزخانه صندلي پذيرايي صندلي ميزبان صندلي راک صندلي رستوراني صندلي فلزي صندلي کنسول صندلي براي ميزتحرير وصندلي فضاي باز مي باشد اکثر مدلهاي صندلي ما داراي 3 جنس پايه مي باشند پايه ايفلي چوبي پايه ايفلي فلزي پايه ايفلي پلاستيک فشرده که ازبين اين سه جنس پايه مي توانيم طبق آماراعلام کنيم که پايه چوبي پرفروش تربوده است. همه مدلهاي صندلي ناهارخوري وصندلي فايبرگلاس وپارچه اي داراي ارتفاع 45 مي باشد که طبق استاند رد جهاني ارتفاع صندلي بين 43 الي 45 مي باشد.
صندلي کانترياصندلي جزيزه يا صندلي اوپن ما داراي ارتفاع 70 طبق استاندارد جهاني مي باشد.
جالبترين مسِئله درتوليد صندلي اين نکته مي باشد که همه صندلي هاي ما قابليت عوض کردن پايه رادارد يعني هرمدل صندلي هم پايه اوپني به بدنه ميخوره هم پايه معمولي واينکه بعد ازمدتي خواستين صندلي اوپني يا صندلي کانترخودرا به پايه کوتاهتر تغييربدهيد اين امکان وجوددارد
تامين وفروش انواع ميزوصندلي به قيمت جزيي وامکان ارسال به سراسر کشور مي باشد


[ بازدید : 140 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

گربه بيرمن و مشخصات رفتاري

جمعه 2 اسفند 1398
11:51
شلفین

گربه بيرمن و مشخصات رفتاري

jrpl_t1.jpg

گربه هايي از نژاد بيرمن، صداي بسيار لطيفي دارد که در مواقع گشنگي و نياز به توجه، با استفاده از صداي ملايمي نياز خود را به اطلاع شما مي رساند.

مشخصات نژادي

رفتار محبت آميز با خانواده: خيلي خوب

برخي از نژاد گربه ها معمولا مستقل هستند حتي اگر از زمان بچگي توسط يک شخص خاص بزرگ شوند. ديگر نژاد ها به صورت خيلي صميمي با يک شخص خاص پيوند مي خورند و نسبت به ساير اشخاص بي تفاوت هستند. نژاد تنها عاملي نيست که بر ميزان عاطفه تاثير مي گذارد. به طور کلي گربه هايي که در خانه ها با انسان ها بزرگ شده اند راحت تر پيوند مي خورند و مي توانند بهتر ارتباط برقرار کنند.

ميزان ريزش مو: معمولي

اگر قصد داريد خانه خود را با يک گربه شريک شويد، ابتدا بايد با ريزش موهاي گربه در محيط خانه کنار بياييد. با اين حال ميزان ريزش مو در نژاد هاي مختلف متفاوت خواهد بود. اگر اهل تميزي و نظافت بيش از حد هستيد بهتر است يک نژاد را انتخاب کنيد که ريزش موي کمتري داشته باشد.

سلامت عمومي: کم

به دليل شيوه هاي نامناسب پرورش، برخي از نژاد ها مستعد ابتلا به يکسري مشکلات بهداشتي ژنتيکي هستند. اين بدان معنا نيست که تمام گربه ها از يک نژاد به اين بيماري يا بيماري ها مبتلا مي شوند؛ يعني آنها در معرض خطر بيشتري قرار دارند. اگر تمايل داريد گربه‌ي خاصي از يک نژاد را نگهداري کنيد بهتر است با مشکلات ژنتيکي و بيماري هاي مربوط به آن نژاد آگاهي داشته باشيد.

پتانسيل بازيگوشي: زياد

برخي از گربه ها همانند بچگي هاي خود پر از انرژي و بازيگوشي هستند، در حالي که برخي ديگر جدي تر و آرام تر هستند.

تمايل به سرو صدا کردن: زياد

برخي از نژاد ها بيشتر از بقيه سرو صدا ايجاد مي کنند. هنگام انتخاب نژاد در مورد نوع صدا و ميزان سر و صداي گربه خوب فکر کنيد تا در آينده به مشکل نخوريد.

رفتار دوستانه با کودکان: خيلي زياد

تحمل کودکان به اندازي کافي مي تواند مناسب باشد که بتوانيد يک گربه يا حيوان خانگي را براي نگهداري انتخاب کنيد. داشتن يک نگرش مثبت نسبت به دويدن کودکان و ايجاد سرو صدا توسط جوانان مي تواند يک نوع رفتار دوستانه و محبت آميز با کودکان در نظر گرفته شود. براي ساير نژاد گربه ها مي توان گفت که با توجه به شخصيت و زندگي گذشته خود ميزان صميميت و رفتار دوستانه آنها با کودکان متفاوت خواهد بود.

نظافت آسان: ضعيف

برخي از نژاد ها به نظافت خيلي کمي نياز دارند و برخلاف آنها براي رعايت نظافت برخي گربه هاي ديگر بايد مدام موهاي آنها را شانه بزنيد. در نظر بگيريد که آيا وقت و حوصله کافي براي نگهداري و نظافت گربه هايي با ميزان نظافت روزانه بالا داريد يا خير؟

ميزان هوش: زياد

برخي از نژاد هاي گربه از ديگر نژاد ها باهوش تر هستند. ولي مي توان گفت که تمام گربه ها اگر به شيوه‌اي مناسب با نژاد آنها از راه هايي تحريک ذهني شوند، مي توانند کار سخت خود درا به خوبي انجام دهند. اسباب بازي هاي تعاملي و خلاقانه، يک روش بسيار مناسب با تاثيرگذاري بالا انجام يک تمرين هوشمندانه توسط ساير گربه ها است.

رفتار دوستانه با حيوانات خانگي ديگر: خيلي خوب

دوستي با انسان ها يک چيز متفاوت از دوستي با ساير حيوانات خانگي ديگر است. برخي از گربه ها نسبت به گربه هاي ديگر بيشتر تمايل به رفتار دوستانه با حيوانات خانگي ديگر خواهند داشت.

اندازه: متوسط تا بزرگ با نرهايي با وزن 4 تا 6 کيلوگرم و ماده ها با وزن 2 تا با وزن 2 تا 4 کلوگرم

پوشش خارجي

با پوشش خارجي معمولي تا بلند

رنگ

رنگ کرم مخصوص گربه ها، آبي آسماني، شکلاتي، ياسي

طول زندگي: 12 تا 16 سال

اطلاعات بيشتر در مورد گربه بيرمن

تاريخچه

يک گربه زيبا مي تواند اصل و نصب و تاريخچه زيبا و جالبي داشته باشد. گفته شده است که گربه مقدس برمه، که در بعضي از مواقع بيرمن ناميده مي شود با مداخله يک الهه با چشم هاي آبي ظاهر چشمگير و زيباي خود را بدست آورده است. با توجه به گفته ها اين الهه با مشاهده عشق و فداکاري يک گربه معبد پوشش خارجي سفيد آن را به طلايي و چشم هاي زردش را به آبي تبديل کرده است. پنجه هاي سفيد و نرم اين گربه مي تواند پاکي و خلوص را در آن نشان دهد. از آن زمان تا به امروز، گربه هاي معبد علائم و نشانه هايي از لطف الهه را به دوش کشده اند و حتي گفته مي شود که در گذشته کاهنان در بدن مرده ها متولد مي شدند. به طور کلي چگونگي به وجود آمدن و شناختن اين نزاد گربه بسيار نامشخص است. در تئوري ها، به ملاقات اين نژاد گربه با آنگوراها يا پارسي ها اشاره شده است، وليکن هيچکس در جريان نيست که اين ملاقات ها چگونه و در کجا رخ مي دهد. ممکن است آنها در جنوب شرقي آسيا، بين گربه هاي مختلفي با نژاد هاي متفاوت که از نشانه هاي بارز آنها موهاي بلند و چشمان آبي رنگ خواهد بود، بوجود آمده باشند. احتمال دارد که اين گربه در فرانسه از دو اروپايي که وارد فرانسه شده بودند ايجاد شده باشد؛ نام اين دو فرانسوي آگوس پاوي و سرگرد گوردون راسل است. اين دو عدد گربه در سال 1919 به عنوان پاداش به کاهنان اهدا شدند. قبل از مرگشان، دو عدد بچه گربه بدنيا آوردند که اين گربه ها به ايجاد نژاد در اروپا کمک کردند. در سال 1925 اين گربه ها در فرانسه به عنوان بيرماني مقدس شناخته شدند که نام اصلي آنها گربه بيرمن از آن گرفته شده است.

شخصيت

اگر الگوهاي گربه هايي از نژاد سيامي را دوست داريد ولي صداي گوش خراش و آزار دهنده آنها را نمي پسنديد، نژاد بيرمن مي تواند انتخاب مناسبي براي شما باشد. گربه هايي از اين نزاد بسيار آرام هستند و رفتار ملايمي دارند. اين گربه ها صاحبان خود را به آرامي از اتاقي به اتاق ديگر دنبال مي کنند و هيچگونه اذيت و آزاري به آنها نمي رسانند. شما مي توانيد به سادگي گربه هاي نژاد بيرمن را در کار هايي که انجام مي دهيد درگير کنيد و بايد قدر دان اين باشيد که اين نژاد بر خلاف نژاد سيامي مغرور و خودراي نيست.

مطيع بودن به معناي احمق بودن نيست. بيرمن يک گربه باهوش و البته کنجکاو است. او دوست دارد که محيل اطراف خود را به طور کامل کشف کند. اين نوع گربه صداي بسيار ملايم و آرامي دارد که در صورت نياز براي اطلاع شما از خواسته هاي خود از آن استفاده مي کند. او از زندگي با شما و نگه داشتن توسط شما لذت مي برد و دوست دارد مانند يک کودک آرام در آغوش شما بخزد.

سلامتي

گربه هاي داراي شجره نامه و گربه هايي با نژاد مخلوط، ممکن است درگير مشکلات مربوط به سلامتي در انواع متفاوتي شوند که امکان دارد از نظر ژنتيکي باشد. مشکلاتي که ممکن است براي نژاد بيرمن بوجود آيد شامل موارد زير مي شود:

  • هيپوتريشوز مادرزادي، که باعث مي شود اين نژاد بدون مو بدنيا بيايند و آپلازي تيروئيد، نقص ايمني است که منجر به افزايش خطر عفونت و مرگ مي شود. خوشبختانه اين شرايط نادر خواهد بود.
  • درموئيد قرنيه، به وجود پوست و مو بر روي سطح خارجي قرنيه براي يک چشم يا هر دو چشم است که مي توان توسط عمل جراحي اين مشکل را برطرف کرد.
  • لرزش يا لرزيدن در بچه گربه ها: اين مشکل در بعضي از بچه گربه ها از زماني شروع مي شود که حدودا 10 روز عمر داشته باشند و تا سن تقربا 12 هفتگي ادامه مي يابد. علت آن ناشناخته است و بهبودي به صورت خود به خود انجام مي شود.
  • غلظت غير معمول اوره و يا کراتينين در خون

مراقبت

برخلاف طول بلند پوشش خارجي گربه هاي بيرمن، يک بافت ابريشمي دارد که به راحتي در هم گره نمي خورد. بايد به صورت هفتگي موها را شانه کنيد تا موهاي مرده را جمع کرده و از توزيع روغن هاي پوستي جلوگيري کنيد. در فصل بهار بيشتر موها در پوشش خارجي گربه هاي بيرمن ريزش پيدا مي کنند و براي جمع کردن و برداشتن موهاي ريخته و شل بهتر است در اين فصل با تعداد ددفعات زيادي آنها را شانه کنيد. حمام گرم همچنين مي تواند به شل شدن و برداشتن موهاي مرده و ريخته شده کمک کند. در هنگام حمام گربه هاي بيرمن بهتر است که آنرا با استفاده از نازل هاي دوش حمام کرده تا اينکه داخل وان قرار دهيد.

دندان هاي بيرمن را مشواک بزنيد تا از بيماري پريودنتال جلوگيري کنيد. بهتر است که اين کار را به صورت روزانه انجام دهيد، در غير اين صورت بهداشت هفتگي بهتر است هيچ بهداشتي است. هر دو هفته يک مرتبه ناخن ها را مرتب و کوتاه کنيد. با استفاده از يک پارچه نرم و مرطوب گوشه هاي چشم را پاک کنيد تا هر گونه ترشح از بين برود. براي هر چشم از ناحيه جداگانه‌اي استفاده کنيد تا خطر ابتلا به عفونت را کاهش دهيد. گوش ها را به صورت هفتگي چک کنيد.

پوشش خارجي

گربه هاي بيرمن داراي يک پوشش خارجي ابريشمي با طول متوسط است که شباهت زيادي به اشکال نژاد سيامي دارد (يعني رنگ پوشش خارجي در قسمت هاي صورت، گوش ها، پاها و دم تيره تر است). يک سر پهن و گرد دارد با گوش هاي متوسط و چشم هاي آبي روشني که زيبايي ظاهري آن را چندين برابر مي کند. اين نوع گربه در اندازه متوسط و بزرگ است که بدن قدرتمند و انعطاف پذيري داردکه خلاف رفتار و ظاهر آرامش را نشان مي دهد.

منبع: فارسي پت


برچسب ها: گربه , بیرمن , و , مشخصات , رفتاری ,
[ بازدید : 104 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

لذت چاپ آنلاين عکس با اينستا چاپ

جمعه 2 اسفند 1398
1:11
شلفین

لذت چاپ آنلاين عکس با اينستا چاپ

گروه علم و فناوري: در حال حاضر، چاپ عکس بيشتر از گذشته ارزش پيدا کرده اند. زيرا عکس‌ها و فيلم‌ها در حافظه گوشي‌هاي موبايل ذخيره مي‌شوند. در نتيجه، هر لحظه ممکن است که از بين بروند. علاوه بر آن، طبق عقيده اکثريت مردم تصاوير ديجيتالي به هيچ عنوان نمي توانند جاي عکس و قاب عکس‌هاي ماندگاري را بگيرند. به همين منظور امروزه بيشتر از تصاوير چاپي براي ثبت و ماندگار کردن لحظات استفاده مي‌شود.

سرويس اينستا چاپ يک سرويس چاپ آنلاين عکس است. در اين صورت با استفاده از اين سرويس شما مي‌توانيد تصاوير موبايل ، رايانه و شيکه‌هاي اجتماعي مثل اينستاگرام خود را روي انواع کاغذهاي چاپ و در قاب عکس‌هاي متنوع، چاپ کنيد. همچنين با استفاده از اين سرويس چاپ عکس، مي‌توانيد عکس‌هاي خود را براي هميشه ماندگار کنيد. خدمات اينستا چاپ هم از طريق وب سايت و هم از طريق اپليکشن‌هاي موبايل در اختيار عموم مردم قرار دارد.
در اين مقاله مي‌توانيد با امکانات اپليکشن‌هاي موبايل اينستا چاپ آشنا شويد و به صورتي راحت تري به آن دسترسي پيدا کنيد.

اپليکشن‌هاي موبايل اينستا چاپ
اينستا چاپ براي هر دو سيستم عامل اندرويد و IOS اپليکشن منتشر کرده است و در هر دوي اين سيستم عامل‌ها، طراحي متناسبي را ارائه کرده است که داراي عملکرد‌هاي بسيار مطلوبي هستند. در نتيجه، شما مي‌توانيد به سادگي با اپليکشن اينستا چاپ کار کنيد. خدمات اين اپليکشن به خوبي از يکديگر تفکيک داده شده اند و در کنار طراحي مناسب اين اپليکشن براي رابط کاربري، دسترسي به آن آسان تر است و در کمترين زمان مي‌توانيد به نتيجه مورد نظرتان دست پيدا کنيد.

همانطور که گفته شد، اپليکيشن اينستا چاپ خدماتي را براي چاپ عکس و ماندگار کردن لحظات در اختيار عموم مردم قرار مي‌دهد. اين خدمات عبارتند از: چاپ عکس، چاپ عکس روي قاب‌هاي متنوع، چاپ عکس روي پوستر، تقويم، ريسه، چارچوب و گيره‌هاي چوبي. تمامي اين خدمات در اپليکشن اينستا چاپ ارائه شده اند و مي‌توانيد تصاويري که به اين شيوه‌ها چاپ مي‌شوند را تا مدتي طولاني 90 سال نگهداري کنيد. همچنين مي‌توانيد از آنها در زيباتر کردن دکور خانه خود استفاده کنيد. تنوع محصولات در کنار قيمت‌هاي مناسبي که ارائه مي‌دهد، از مزاياي مهم اين سرويس چاپ عکس آنلاين به شمار مي‌رود.

علاوه بر آن، اينستا چاپ محصولات و خدمات خود را به صورت مناسبتي نيز ارائه مي‌دهد. براي مناسبت‌هايي مانند روز مادر، روز پدر، روز معلم، روز تولد و.. در اپليکشن خدماتي ارائه شده است که کار شما را آسان تر مي‌کند. اينستا چاپ براي اين مناسبت‌ها بسته‌هاي ويژه اي در نظر مي‌گيرد که مي‌توانيد قبل از اينکه آنها را سفارش دهيد، بسته بندي و کادوپيچي آنها را نيز از سرويس اينستا بخواهيد. در اين صورت پرسنل اين اپليکشن به شيوه اي جذاب و زيبا بسته مورد نظرتان را کادو پيچي کرده و ارسال مي‌کنند.
زماني که در اپليکشن سفارشي را ثبت مي‌کنيد، گزينه‌هايي به منظور ويرايش کردن تصوير به فرم دلخواهتان در اختيارتان قرار مي‌گيرد. در اين صورت مي‌توانيد، تصاوير را در جهت‌هاي مختلف بچرخانيد، برش بزنيد و يا آنها را از يک قسمتي قطع کنيد.

در اينستا چاپ مي‌توان به دو روش تصاوير را بارگزاري کرد. شما هم مي‌توانيد از گالري گوشي و هم از تصاوير اينستاگرامي، تصوير مورد نظر خود را بارگزاري کنيد. از مزيت‌هاي جذاب اين اپليکشن آپلود مستقيم تصاوير از اينستاگرام است. شما مي‌توانيد در اپليکيشن به حساب کاربري خود در اينستاگرام وارد شويد و از تصاويري که در تايم لاين صفحه شما موجود است، تصاوير دلخواه خود را براي چاپ انتخاب کنيد.
همچنين براي هرکدام از دسته بندي‌ها، پيش نمايشي از محصول نهايي را قرار داده است که در نتيجه، با استفاده از اين قابليت مي‌توانيد محصول نهايي که تحويل مي‌گيريد را مشاهده کنيد. پيش نمايش‌هايي که براي محصولات نشان داده مي‌شوند، توسط عکاسان حرفه اي در زاويه‌هاي مختلف تهيه شده و به ثبت رسيده اند.

اينستا چاپ مجموعه اي پر توان و با انگيزه را در پشت خودش دارد که تمامي پرسنل اين مجموعه براي افزايش فروش و توسعه کسب و کار تلاش مي‌کنند. مجموعه اينستا چاپ در تلاش است تا تجهيزات چاپ عکس‌ها را با استانداردهاي روز دنيا تطابق دهد که در نتيجه آن، عکس‌هاي سفارشي با بهترين کيفيت چاپ شوند. علاوه بر آن، اينستا چاپ محصولات متنوعي را ارائه مي‌دهد و درباره قيمت چاپ عکس بايد بگويم که داراي قيمت‌هاي مناسبي نسبت به محصولات هم رده هستند. همچنين ارائه بسته‌هاي مناسبتي اين مجموعه باعث تمايز اين سرويس با ساير سرويس‌هاي ارائه دهنده چاپ عکس شده است.
اپليکشن اينستا چاپ هم اکنون در مارکت اندرويد و اپ استور براي هر دو سيستم عامل اندرويد و IOS قابل دسترسي است که مي‌توانيد آن را دانلود کرده و از خدمات متنوع آن بهره ببريد.


برچسب ها: لذت , چاپ , آنلاین , عکس , با , اینستا , چاپ ,
[ بازدید : 117 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شلفین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]