???? ??? ?????

يکشنبه 12 شهريور 1402
9:54
شلفین

اين امکان وجود دارد که شما در کودکي با اين اسباب بازي ها بازي کرده باشيد. لگوها بلوک هاي پلاستيکي محبوبي هستند که با آنها شکل مي سازيد. با چيدن آنها در کنار هم، بچه ها سال ها از اين اسباب بازي استفاده کرده اند و نسل ها از آن خاطره دارند. اين اسباب بازي ها بسيار محبوب و مورد علاقه افراد در هر سني هستند که از بازي با آنها لذت مي برند. احتمالا شما نيز شايد بخواهيد بدانيد شرکت لگو کجاست و در مورد تاريخچه اسباب بازي لگو اطلاعات بيشتري را به دست بياوريد.

لگو چيست؟

فکر نمي کنم کسي بداند بازي لگو چيست. حتما از کودکي با اين بازي آشنا هستيد. حتي اگر در مورد شرکت لگو اطلاعاتي نداريد، مي توانيد طرح هاي مختلفي از اسباب بازي هاي آنها بسازيد. اما در کل براي اينکه بفهميم لگو چيست بايد بگوييم که اسباب بازي هاي لگو بلوک هاي پلاستيکي هستند که مي توانيد به شکل آجر روي هم قرار دهيد. بنابراين، مي توانيد هر طرحي را که مي خواهيد با آنها بسازيد.

لگو يکي از محبوب ترين اسباب بازي ها است، بنابراين بچه ها در سراسر جهان طرفداران آنها هستند. اگر به تاريخچه لگو نگاهي بيندازيد، متوجه مي شويد که اين برند براي ساليان متمادي هميشه يک برند شناخته شده و محبوب بوده است. اين تکه هاي کوچک رنگارنگ که براي کودکان بسيار جذاب هستند، علاوه بر سرگرمي مي توانند در افزايش خلاقيت و يادگيري کودکان نيز موثر باشند.

در واقع کودک با اتصال قطعات و چندين بار حذف آن ها مهارت هاي بسياري را ياد مي گيرد. اين اسباب بازي با توجه به کارايي و فوايد زيادي که براي کودکان دارد، بازي کامل و مفيدي به حساب مي آيد.

تاريخچه اسباب بازي هاي لگو

اکنون که متوجه شديد لگو چيست، بهتر است تاريخچه شرکت لگو را بدانيد. شايد برايتان جالب باشد که اين شرکت چگونه فعاليت خود را آغاز کرد و چگونه به مرور زمان به عنوان يک برند محبوب شناخته شد.

آقاي اول کرک کريستينسن مخترع و سازنده آجر لگو است و در سال 1932 شرکت لگو را در دانمارک تأسيس کرد. اکنون ممکن است اين سوال براي شما پيش بيايد که لگو به چه معناست؟ در زبان دانمارکي لگو به معناي بازي و گود به معناي خوب است که براي ساختن اين کلمه از آن استفاده کردند، در واقع لگو ترکيبي از دو کلمه دانمارکي و به معناي خوب بازي کردن است.

از سال 1919، اوله کرک کريستيانسن در ساخت درب و پنجره براي ساختمان هاي چوبي شرکت داشته است. در سال 1932 به دليل مشکلات اقتصادي و شرايط نامساعد مالي، شرکت وي دچار بحران شد و وضعيت شرکت بسيار آشفته بود. به همين دليل آقاي اول کرک کريستينسن تصميم گرفت عروسک هاي چوبي بسازد و بفروشد تا اوضاع بهتر شود. در واقع مي توان گفت که تاريخچه کمپاني لگو از اين زمان آغاز مي شود. سپس شروع به ساخت اسباب بازي هاي زيادي کرد. اين اسباب‌بازي‌ها همان آجرهاي لگوي امروزي بود که از چوب ساخته مي‌شدند و بيشتر هواپيما، ماشين و غيره را نشان مي‌دادند.

بعد از مدتي آقاي اوله کرک کريستين به فکر انتخاب نام مناسب براي شرکت خود افتاد و در نهايت با کمک ساير همکاران نام لگو را براي اين شرکت انتخاب کرد. بنيانگذار گروه لگو از بهترين چوب براي ساخت اسباب بازي هاي خود استفاده مي کرد زيرا کيفيت براي او بسيار مهم بود.

به دليل کيفيت و جذابيت محصولات شرکت اسباب‌بازي لگو، با آشنايي بيشتر مردم با اين اسباب‌بازي و درک اينکه لگو چيست، خريدهاي اين شرکت افزايش يافت و اين روند ادامه يافت. در تاريخچه شرکت «لگو» در طول جنگ جهاني، اين اسباب بازي ها حتي در چنين مواقعي هم طرفداران خود را از دست ندادند و مشخص است که تعداد آنها هر روز بيشتر مي شد.

همانطور که گفتيم برند اسباب بازي لگو از چوب براي ساخت اسباب بازي استفاده مي کرد. اين روند ادامه داشت تا اينکه در سال 1947 مديريت شرکت لگو تصميم گرفت از پلاستيک به جاي چوب براي توليد اسباب بازي استفاده کند.

پس از مرگ اوله کرک کريستينسن در سال 1958، شرکت لگو تحت رهبري پسرش ادامه داد. سال 1960 بود که آتش سوزي در کارخانه اسباب بازي لگو رخ داد. از آنجايي که نيمي از اسباب‌بازي‌هاي کارخانه هنوز از چوب ساخته مي‌شدند، آتش گسترش يافت و بخش زيادي از شرکت را نابود کرد. پس از اين اتفاق، شرکت لگو در تمامي اسباب بازي هاي خود از پلاستيک استفاده کرد. اما در اين سال ها بسياري از مردم کشورهاي ديگر برند لگو را مي شناختند. اين برند در جهان بسيار محبوب است و محصولات آن در فرانسه، آلمان، سوئد، انگلستان و غيره به فروش مي رسد.

بعداً شرکت اسباب بازي لگو قطعات و لوازم جانبي بيشتري را براي بازي کودکان عرضه کرد. اين شرکت همچنين بلوک هاي پلاستيکي بزرگي را براي استفاده کودکان توليد کرد. با گذشت زمان بسته هاي لگو جالب تري با مدل هاي جالب براي کودکان مانند جنگ ستارگان، فضا، دزدان دريايي، قلعه ها و غيره به بازار آمد. پس از اينکه مردم دنيا فهميدند لگو چيست، از بازي با آن و ايجاد خاطرات خوش با آن لذت بردند.


برچسب ها: ???? , ??? , ????? ,
[ بازدید : 19 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شلفین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]